tiistai 28. syyskuuta 2010

10km kisan suunnittelupalaverin antia

27.9.2010 klo 19.45 alkaen pidettiin Team Raholan palaveri koskien ensi vuonna järjestettävää juoksutapahtumaa. Palaveripaikkana toimi Raholan liikuntakeskuksen kahvio ja paikalla olivat seuraavat jäsenet: Tarmo, Minna N., Mimmi, Mari, Seppo, Johanna, Maija-Liisa, Markus ja Anu.

Palaverissa puitiin seuraavia asioita:
1. Tapahtuman ajankohta: sunnuntaina 22.5.2011 klo 11.00.
2. Päätettiin teettää reitille virallinen mittaus ja asiaa eteenpäin lähti viemään Markus.
3. Liikenteenohjaus ja siihen liittyvät luvat/pysäytysmerkit. Asiaa hoitamaan Maija-Liisa.
4. Tapahtumaan päätettiin järjestää juoksusarjan lisäksi kävelysarja.
  • Juoksussa sarjat ovat: yleinen, M/N40,50 ja 60
  • Kävelijöille ei ole ajanottoa
  • Osallistumismaksut: juoksu 10€ ja kävely 8€
5. Lähtö-/maalialue:
  • Alkujumpan vetävät Anu sekä Inka
  • Musiikista vastaa Laura
  • Musiikin soittoa varten tarvitaan mieluiten suuret stereot. Jos joltakin sattuisi löytymään sellaiset, niin se olisi kova juttu.
  • Maalissa tarjotaan ainakin pullaa ja mehua.
  • Leipureina lupasivat toimia Mimmi, Mari ja Anu. Saa auttaa.
6. Ajanotto hoidetaan käsipelillä: yksi kirjaa ja ainakin kaksi kellottaa.
  • Maaliviivan jälkeen juoksijat ohjataan ”suppiloon” maaliintulo järjestyksessä.
  • ”Suppilolla” pyritään varmistamaan oikea järjestys.
  • Muitakin ehdotuksia ajanottoon otetaan mielellään vastaan.
7. Numerolaput -> Anu
8. Osanottajamitalit + pokaalit -> Mimmi, Minna
9. Ea-paketti -> Anu/Markus
10. Viimeisen juoksijan ja kävelijän perään päätettiin laittaa peräpäänvalvoja. Kärkeen pyöräilijä vetämään porukkaa.
11. Sponsorit
  • Sponsoreita ei voi olla liikaa, joten kaikki liikkeelle! Kaikki kelpaa mitä saadaan.
12. Mainonta
  • Tapahtuma ilmoitetaan juoksija-lehden kisakalenteriin
  • Tehdään mainoksia mitä jäsenet levittävät
  • Lehti-ilmoitukset mahdollisia
13. P-paikat
  • pyritään hoitamaan Actaprintin, liikuntakeskuksen ja Bronton paikoille. -> Anu, Mari
14. Tapahtuman viralliseksi kuvaajaksi on lupautunut Katja
15. Minna varmistaa miten tulee toimia jotta juoksijat varmasti osallistuvat omalla vastuulla.

Seuraava palaveri pidetään ma 25.10. klo 19.45 juoksutunnin jälkeen liikuntakeskuksen kahviossa. Tervetuloa!


Muistakaa myös nimikisa, ehdotuksia on nyt tullut jo 16 kappaletta, mahtavaa!!
PS. Raholan kymppiä ON jo ehdotettu ;) Ohjeet ja säännöt täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.